دیالیز ضروری برای بیمار کراتینین 4.3 است

جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

دیالیز ضروری برای بیمار کراتینین 4.3 است

"کراتینین 4.3 و دیابت و فشار خون بالا بیش از 6 سال است. باید چکار کنم؟ آیا دیالیز نیاز دارم؟ »هنگامی که کراتینین بیمار به 4.3 برسد، دیالیز نیاز به فوریت دارد؟

آیا دیالیز برای بیمار با کراتینین 4.3 ضروری است؟
این که آیا مصرف دیالیز باید به شرایط خاص بیمار بستگی داشته باشد که اگر آنها عوارض شدید برای زندگی خود را تهدید کنند. اگر بله، دیالیز باید در اسرع وقت برای صرفه جویی در زندگی گرفته شود. در غیر این صورت نیازی به دیالیز نیست اما درمان موثر لازم است. در کلینیک، کراتینین 4.3 در مرحله 3 نارسایی کلیه است که برای انجام دیالیز کافی نیست.

درمان نه تنها سطح کراتینین بالا 4.3 را کاهش می دهد، بلکه باعث بهبود عملکرد برخی از سم زدایی کلیه می شود. اگر به خوبی درمان نشود، بیماری کلیوی به مرحله پیشرفته مرحله 4 نارسایی کلیه یا بیماری کلیوی پایان مییابد.

چه درمان می تواند کراتینین 4.3 را کاهش دهد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد؟
برای بیمار با فشار خون بالا و دیابت، آنها باید به طور موثر آنها را کنترل کنند تا بیشتر آسیب کلیه را کاهش دهند و از ورود نارسایی کلیه جلوگیری کنند. در مرحله 3 نارسایی کلیه باید تعداد زیادی از زباله ها در خون وجود داشته باشد که سلول های کلیه و بافت ها را تحت تاثیر قرار دهد و تاثیر داروهای مصرفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، توصیه می کنیم سم زدایی سیستماتیک، ایجاد نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند به پاک کردن خون داخلی و بهبود بهبود کلیه خود کمک کند.

این درمان شامل مجموعه ای از درمان هایی است که از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، حمام دارویی، بخار درمان، طب سوزنی درمانی و غیره، به عنوان عملکرد کلیه بهبود می یابد، کلیه ها به طور طبیعی کراتینین را دفع می کنند. و بیماران می توانند عملکرد کلیه های باقی مانده را حفظ و زندگی با کیفیت نسبتا با کیفیت داشته باشند.

اگر شما به دنبال درمان طبیعی و محافظه کارانه برای کاهش کراتینین افزایش یافته هستید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به ایمیل ارسال کنید
kidneyfailurecn@hotmail.com یا با کلیک روی Online Doctor برای راهنمایی رایگان یا پیام زیر را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5987.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ضروری برای بیمار کراتینین 4, 3 است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.